Sunday, October 9, 2011

tragedi oktober

 ni borang kebenaran utk lelaki .. (encik tunang punye )
DILULUSKAN..
senyum jap sebelum sedih pulak.
pasni , settle kan borang ema , pastu baru leh anta kt naib kadi .. pastu tunggu jela hari nikah .. byk prosedure nk kawin ni .. bukan senang rupanya..

****************
tragedi OKTOBER ni ha .. meh tgk kt bawah ..
1)betapa panjang nye labuh butang baju tu .. patutnya , paras2 poket tu je .. kalu encik tunang pakai , smpai ke perut jadinya ..
2)dahtu , jahit tepi tu kedut2 .. xkemas
3) kalu tengok betul2 , kolar tu senget ..

semalam gi taiping(umh encik tunang) utk fitting baju majlis bertandang .. ema bawak la bju nikah utk encik tunang pakai masa nikah nti , nasib baik lah ema teringat nk bwk nk suh encik tunang try .. rupanya , senteng !! ok , terdiam jap pas tgk dia pakai .. dgn dia punya belah butang tu smpai ke perut encik tunang .. betapa labuh nye tailor tu potong labuh butang tu .. sabar jela ..
tgk muka dia mcm sedih je nk pakai .. terus ema ckp , xpe lah , nti kite beli kain lain , & wat baju melayu baru ok .. && baju melayu yg senteng & xsemenggah tu, simpan je wat kenangan .. nk pegi complaint , ema xreti la nk complaint2 ni .. rela beli baru ..tadi gi tempat beli kain nikah ari tu , nasib baik la jumpa kain yg sama .. syukur alhamdulillah ..

wanita yang kau pilih

makin dekat nak kawin ni , makin jiwang lah pulak .. sekarang suka sgt dgr lagu ni & dedicate kt encik tunang .. kadang2 siap nyanyi dlm fon :)
(suara sy xsdap tapi encik tunang kata sedap)
baru balik jumpa encik tunang smalam .. try baju utk mjlis bertandang .. biru ! sy jatuh cinta ngn biru skrang,tgk blog ema,biru kan ??

masa ni encik tunang xperasan ema snap pic dia .. tgh fokus sembang ngn ibu :)

Jom kita layan lagu yang mengusik jiwa ema :)
wanita yang kau pilih ..
p/s to encik tunang : thanks syg sudi layan kerenah org&terima baik buruk org ni ..time kasih byk2..

I Love You Mohd Noor Fadhli Bin Nisman :)


Wanita Yang Kau Pilih

Malam selalu panjang
Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku
Hingga diriku merasa teduh

Aku seperti kamu
Menginginkan dan memerlukanmu
Karena kita tak mampu
Selalu pergi menjauh

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

Aku percaya penuh
Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta
Datangnya dari dalam hatiku

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku