Sunday, July 10, 2011

berita baik . alhamdulillah

alhamdulillah ade yg murah hati nk sponcer kek kawin utk ema :)
kak liza merangkap mama danish & dania yg ibu jaga tu , nk sponcer kek kawin kt ema ..
wahh terasa terharu (nangis jap) ..

tadi abg fairuz , suami kak liza dtg umh hntar ubat anak2 nye .. dia tnya ibu , dh tgk ke kek kawin ? sbb dari ari tu lagi kak liza ade ckp2 nk sponcer kek kawin & abg fairuz nk sponcer bunga telur .. ema xamik serious pun .. sbb bnda2 camtu mahal .. segan lak nk di taja sepenuhnya .. hehehe:)

tapi org dh nk taja kn .. ema ON je .. hehe .. sbb family kiteorg mmg rapat pon ..
cerita sal kek ni , mmg la ema ade idamkan beberapa jenis kek .. hehe .. dari budak2 dulu slalu berangan nk kek 3,4,5 tingkat .. (melampau)
tapi dh org nk taja pun kire alhamdulillah sgt2 dh , amik 2tgkat jela ..
ari tu ema nk amik stingkat je , tapi kak liza kata , dlu akk nye 2 tgkat .. slalu nye utk kawin , 2tgkat .. hehehe:) malu2 kuceng..


source of picture : encik google:) tengQ

baju nikah in progress :)



ni kain lace yg ema dapat masa bertunang ari tu .. baju ni bakal mak mertua ema & bakal adik ipar ema yg pilih .. sgt cntik ! tpi xtaw la kalu ema pkai cantik x .. ok .. lupa kan itu , jom start diet ..
baju ni xtempah lg boley ? baju lining nye pun xbeli lagi ... ingt nk buat baju kurung moden je ..
padahal lagi bape bln je .. weekend nk pilih kain satin .. xpyh tggu encik tunang kot .. beli je sndiri ... ema independent woman kot .. haha :)

mod ari ni nk kemas baju2 dalam alamari .. mane yg xguna , nk smpan dalam kotak .. maklum lah , pasni nk share almari ngn si dia lak kn .. byk space jugak nk gune .. so , baju yg xnk pakai dh , kena la asingkan :)

pehtu sblum puasa nk cat bilik .. xlarat nk wat time puasa nti .. ohh best nye wat persiapan kawin ni ..

one big smile ^__^