Sunday, October 9, 2011

wanita yang kau pilih

makin dekat nak kawin ni , makin jiwang lah pulak .. sekarang suka sgt dgr lagu ni & dedicate kt encik tunang .. kadang2 siap nyanyi dlm fon :)
(suara sy xsdap tapi encik tunang kata sedap)
baru balik jumpa encik tunang smalam .. try baju utk mjlis bertandang .. biru ! sy jatuh cinta ngn biru skrang,tgk blog ema,biru kan ??

masa ni encik tunang xperasan ema snap pic dia .. tgh fokus sembang ngn ibu :)

Jom kita layan lagu yang mengusik jiwa ema :)
wanita yang kau pilih ..
p/s to encik tunang : thanks syg sudi layan kerenah org&terima baik buruk org ni ..time kasih byk2..

I Love You Mohd Noor Fadhli Bin Nisman :)


Wanita Yang Kau Pilih

Malam selalu panjang
Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku
Hingga diriku merasa teduh

Aku seperti kamu
Menginginkan dan memerlukanmu
Karena kita tak mampu
Selalu pergi menjauh

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

Aku percaya penuh
Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta
Datangnya dari dalam hatiku

Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasihmu
Dan kau pun tlah aku minta
Setia sepertiku

No comments: