Sunday, October 9, 2011

tragedi oktober

 ni borang kebenaran utk lelaki .. (encik tunang punye )
DILULUSKAN..
senyum jap sebelum sedih pulak.
pasni , settle kan borang ema , pastu baru leh anta kt naib kadi .. pastu tunggu jela hari nikah .. byk prosedure nk kawin ni .. bukan senang rupanya..

****************
tragedi OKTOBER ni ha .. meh tgk kt bawah ..
1)betapa panjang nye labuh butang baju tu .. patutnya , paras2 poket tu je .. kalu encik tunang pakai , smpai ke perut jadinya ..
2)dahtu , jahit tepi tu kedut2 .. xkemas
3) kalu tengok betul2 , kolar tu senget ..

semalam gi taiping(umh encik tunang) utk fitting baju majlis bertandang .. ema bawak la bju nikah utk encik tunang pakai masa nikah nti , nasib baik lah ema teringat nk bwk nk suh encik tunang try .. rupanya , senteng !! ok , terdiam jap pas tgk dia pakai .. dgn dia punya belah butang tu smpai ke perut encik tunang .. betapa labuh nye tailor tu potong labuh butang tu .. sabar jela ..
tgk muka dia mcm sedih je nk pakai .. terus ema ckp , xpe lah , nti kite beli kain lain , & wat baju melayu baru ok .. && baju melayu yg senteng & xsemenggah tu, simpan je wat kenangan .. nk pegi complaint , ema xreti la nk complaint2 ni .. rela beli baru ..tadi gi tempat beli kain nikah ari tu , nasib baik la jumpa kain yg sama .. syukur alhamdulillah ..

2 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

complain je...
kte ade hak sbg pengguna tau

chenta nana said...

biasa la ema... dah dekat dengan wedding memang macam-macam la berlaku.. ada je dugaan datang...... tp kalau ada yg tak puas hati, complain je babe..
salam kenal dari nana... b2b jugak :)