Sunday, July 10, 2011

berita baik . alhamdulillah

alhamdulillah ade yg murah hati nk sponcer kek kawin utk ema :)
kak liza merangkap mama danish & dania yg ibu jaga tu , nk sponcer kek kawin kt ema ..
wahh terasa terharu (nangis jap) ..

tadi abg fairuz , suami kak liza dtg umh hntar ubat anak2 nye .. dia tnya ibu , dh tgk ke kek kawin ? sbb dari ari tu lagi kak liza ade ckp2 nk sponcer kek kawin & abg fairuz nk sponcer bunga telur .. ema xamik serious pun .. sbb bnda2 camtu mahal .. segan lak nk di taja sepenuhnya .. hehehe:)

tapi org dh nk taja kn .. ema ON je .. hehe .. sbb family kiteorg mmg rapat pon ..
cerita sal kek ni , mmg la ema ade idamkan beberapa jenis kek .. hehe .. dari budak2 dulu slalu berangan nk kek 3,4,5 tingkat .. (melampau)
tapi dh org nk taja pun kire alhamdulillah sgt2 dh , amik 2tgkat jela ..
ari tu ema nk amik stingkat je , tapi kak liza kata , dlu akk nye 2 tgkat .. slalu nye utk kawin , 2tgkat .. hehehe:) malu2 kuceng..


source of picture : encik google:) tengQ

4 comments:

anaztasias nora aira said...

hii salam kenal b2b. found ur blog. jom exchange link =) org mana ni dear?

nora
http://norapurplebridez.blogspot.com

anaztasias nora aira said...

waahhhhhhhh beshnya. dah jimat skit ehehhehe :)

amalina baharuddin said...

bukan jimat sikit , jimat banyak tu:)
hehe..

bahIRAh said...

hai emma!! terkejut nmpak link my blog..terharu :)

wahh same la kite ade rg sponsor kek kahwin..tp mcm malu je nk mintak yg cantik2..hihi