Wednesday, March 2, 2011

mood pun naik turun - naik turun ?

assalammualaikum kwn2 belog ..

u'olz sihat ? erm .. ari ni ema biase2 aje .. mood pun naik turun - naik turun gak .. huhu .. sebab melayan kerenah danish && dania tu .. opss lupe ema nk gitawu , ibu jaga anak org kt umh ni .. dah 7thun jaga danish && dah hampir 3thun jaga cimonet dania .. kalu dorang xde kt umh ni , rendu sgt .. kalu dorg ade , nk tercabut bumbung umh ak ni .. hehe .. tapi snok layan dorang .. sgt terhibur walaupun kadang2 dorg terover lasak ..
Ema pun kena belajar terima keadaan budak2 ni , sebab ema pun xlama lg akan jd ibu
(opsss,over ke ema ni ?) betul la ape ema cakap kn , kite kena la berfikir mature sikit sebab ..... oppss , sudah ema ! sgt terlebih ;)
Ni duk tgh melayan cerita MAHLIGAI ITU MILIKKU di tv9 && baru pas mkn LAKSA .. jgn xpercaya , ema bleh mkn laksa sampai 2mangkuk ;) alamak ! toink . toink .toink .
Jgn xtahu , feveret ema same ngn encik tunang taw .. sweet x kiteorg ?? toink3(blushing)
Ok , masa utk bergayut dgn encik tunang .. nti die bising , asik dgn belog ..

p/s utk encik tunang ; bibiey , kalu syg terbaca ni , ayg syg syg sgt2 .. (pengakuan berani mati)

No comments: