Monday, January 24, 2011

berdebar2 mnghitung hari ..

assalammualaikum readers yg dikasihi ..

hurm ,refer balik kat title entry aku kali ni "berdebar2 mnghitung hari .." pe yg korang teka ??
okiey , dimaklumkan bahawasanya aku akan bertunang pada 5febuari2011 ni .. Cam xcaye je .. Terlalu cepat dari apa yg dirancang .. Tapi alahamdulillah penerimaan keluarga kami sgt positive walaupun pada awalnya ia amat memeranjatkan smua pihak .. Mane x nye , bakal tunang aku tuh , 2pupu aku sndiri .. Kirenye abah aku n mama syg sepupu ..

PERSIAPAN ,okiey , setakat ni persiapan 60% siap .. Majlis ni akan dilangsungkan dikampung aku atas permintaan ramai .. hehe ,, Sebenarnya ,ikut perancangan , memang nak buat kat rawang .. Tapi ,memandangkan pak ndak n makcik nk buat kenduri kt kampung , diorang pun ajak wat skali ,, Lagipun family syg mungkin selesa kat sane ,, Xla jauh sgt nk dtg rawang dari taiping tuh .. Berbalik pada persiapan tadi , lagi 40% akan dibuat di kampung .. Segala barang2 hantran telah dibeli .. Barang2 gubahan pun dah siap , cuma nk tinggal gubah diatas paha je lagi yg xsiap ..

SHOPPING , last week , merasa gak kelam kabut shopping barang2 hantaran dgn syg .. selalunye kiteorg shopping xpenah kelam kabut .. Ni , nak cari kasut aku n syg,kemeja,jam aku n syg, smpai ade yg hampir nangis la .. hehe ,, sebab kepenatan .. Mane xnye , smua barang nk cari dlm masa 1ari ,, sempat ke beb ?? SORRY syg n THANKS a lot sbb sanggup layan kerenah saye !! hehehe ..

TEMA lak ,, dijangka sebelah pihak aku akan memakai purple silver .. & sebelah pihak syg ????? aku xdiberitahu temanya ,, nak suprise kata syg ..

PERASAAN aku lak sekarang ni , sukar digambarkan , Kejap suka, kejap takut , gerun , sakit perut , huhu ,, mcm2 lah perasaan aku ni ,, Syg lak siap leh countdown lg .. Setiap hari anta report lagi bape ari nk tunang kate nye .. haha ..

No comments: