Saturday, December 11, 2010

bila hati dah rindu

I LOVE YOU MOHD NOOR FADHLI
.
.
.
.
.


I MISS YOU SAYANG
.
.
.
.
.


susah la bila berjauhan mcm ni .. rasa nk terbang ke TAIPING je .. xde semangat nk kerja lah camni .. HADOI .. Parah nye ema ni ..



. azam 1432h & 2011 .

alhamdulillah .. sedar x sedar kita sudah melangkah ke tahun yg baru .. selamat tinggal 1431h .. welcome 1432h .. Dan tanpa disedari kita semakin hampir ke tahun 2011 .. Hanya tinggal beberapa hari saja lagi .. Xtahu lah knp xcited sgt nk tggu 2011 nih .. Mcm2 perancangan aku untuk 2011 nih .. Perancangan besar lak tuh .. hurm ... Nantikan ye .. Meningkat lagi setahun umurku .. insyaallah .. sebut pasal tahun baru ni , smua msti terfikir 1 perkara .. Iaitu 'AZAM' .. sebut pasal azam ni , ape azam terbaru korang ? sudah semestinya smua org mahu improve kn diri masing2 kn .. Harapan supaya hari ini lebih baik dari semalam dan esok akan lebih baik dari hari2 sebelumnya .. insyaallah ..

special 4 my hubby

To:: my dear darling

"syg .. td ayg kuar jalan2 ,, npk lak al ikhsan ,, trus npk ni , n terbeli lak ..baju couple kite yg kedua .. ayg xtaw syg suke x , tp yg ayg taw , syg msti pkai pnye kalu ayg dah beli kn .. Harap syg suka .. mood skrg tgh rndu gler nih .. hadoi .."