Thursday, December 30, 2010

2hari lagi

salam .. herm .. hampir berakhir sudah tahun 2010 .. boleh dikatakan semua yg aku inginkan hampir tercapai .. 80% beres .. cewahh .. 20% lagi postpone thun dpn .. boleh plak .. heee .. cakap pasal tahun baru ni , sudah semestinya kita masing2 start nk pasang niat utk memajukan diri supaya lebih maju , pndang kehadapan dn jgn menoleh kebelakang lagi .. cewahh dah mcm pemimpin rakyat lak ..
Ok kwn2 ... ape azam tahun baru korang ?


  • sudah semestinya ema nak hubungan yg lebih serius dlm perhubungan .. Jadi , kami telah membuat keputusan(masih dalam perancangan) utk bertunang pada tahun hadapan. insyaAllah .
  • sape taknak duit byk2 tol x ? hehe , ingat nk start simpan duit byk2 bwah bantal , eh silap , dalam bank .. hehe .. supaya tak dirompak .. Ingat nk start simpan dari tahun ni , tapi keadaan xmengizinkan . Loan mase study pon dh nk kena byr .. So , kena lah cari kerja .. Hadoi ..
  • ingin menjadi anak & isteri yg solehah yg taat kpd Allah , ibu&abah , serta suami .. xnak tinggal solat, nk bersedekah kpd org yg memerlukan..
  • nk menjaga hati semua pihak.. xnak melukakan hati orang lain .. ingin menjadi lemah lembut mcm nora danish(wahh)
  • teringin nk ada rumah sendiri.. &&& hidup kat rumah tu bersama yg tersyg ..


okie .. setakat ni itu je azam ema utk tahun hadapan , kalu ade lagi , nti ema update .. okie dear ?? harap ianya bukan sekadar azam , semoga ianya menjadi kenyataan .. weee~~