Monday, August 30, 2010

emma addicted of


"hehe . . mari berkongsi cerita . . hari ni hari ke 20 puasa . . lagi 10 hari lagi umat islam akan mnyambut syawal . . dan ramadhan akan berlalu . . pasti hati ini akan merindui ramadhan yg mulia . . semoga tahun hadapan , aku berpeluang lagi untuk merasa kehadiranmu ramadhan . . "
hari ni , ibu masak nasi ayam . . which is , feveret ak . . tak taw nape , obses sgt ngn nasi aym . . hehe , , selama aku hidup ni , aku obses dgn 2 benda . . iaitu , NASI AYAM , dan BABY LOTION . . kalu abah beli nasi aya je , aku la org pertama tersenyum , hehe . . benda tu nasi ayam je pun , tapi ,senyum aku smpai ke telinga . . haha . .
yg lotion lak , tak kisah la baby lotion ke ape , , asalkan lotion . . hehe . . cam pelik2 je aku ni . . hehe . . wat masa skrg ni , ade 3 botol lotion yg aku beli , tapi tak usik lg . . yg 500ml lak tu , , smpai bising2 la mulut ibu . . mana tak nya , pntang npk lotion , msti bli . . penah la , time tu aku amik driving test . . pastu kena thumbprint , then aku pnye thumb tak dpt dikesan , cam tak npk , , ibu kata , kulit aku makin nipis , sebab nya , asik pakai lotion je . . pastu , aku tak bleh potong bawang byk2 , aku nye jari akan pedih sepedih nye . .

tapi , aku tetap akan memakai lotion . . kerana lotion akan membuat aku berasa lebih selesa . FULLSTOP .

3 comments:

lady_maris said...

suke suki y milk lotion punye~~
hehehe~~

cHempaka dewi said...

eh..lotion tu bagos apa!!! kat bilik aku ada 3lotion!!haha..yg sama lak tuh..aku amik garnier je..sbb nmpak kesan yg putih kan..n kena pakai lotion gak kat kaki..t jalan kena matahari kang tak lawa kaki!

amalina baharuddin said...

yeeee =)
mmg bagus , , tp i pnye kulit maybe d sensitive 1 kot . . i mmg gila lotion . . hihi . . milk lotion pon sgt wangi n bleh cerahkan kulit . . suka sgt . . =)